cumanya, a few past days, lagu ny mggambarkan exactly how I feel. sayang jay, yeah! sgt memahami, kahkahkah ak syiok snsorg JGN KACAO. :p
yg faham, Alhamdulillah~ yg xpaham, WAT TAKTAO JE LA YEEE.
ahh, aktely. nak ckp MAKASEH BNYK BNYK BNYK MILLIONS GAZILLIONS SGT for worrying n showing u all nye concern. post kali ny sgt hegeh, ak tao. HAHA. tp PERLU. oryte, love u all tao! tanpa korg2, ak mati dah kot. HAHA (--dead--)
--cyesly, all of u mean so damn much to me <3--
--without frenz, I don't think I wud be able to suvive--
--sgt btuah dpt kgkwn macamm koranx sumerr xoxo--
--sbb ny la ak suka on9 wehh(slaen dri maen gem HAHA)--
--promise me dat we will eyy?--
--n lastly, the highest gratitude from me to my frenz! jeungmal gomawo!!^^--






oh i like ! friends forever weh ! ^^
ReplyDeletehaha. like button ada tuh tuh. nyahaha. yeah beb semestinya! bff eva! lsf eva! mmuahh mmuahh HEHE
ReplyDeletehaha. tau, tapi tadak nama la weh.
ReplyDeletetatau sapa yg suka =='
yaya lsf eva ! NGEE
haha. camna nak boh hat ada nama. i xreti lah youuuu. HEHE.
ReplyDeleteyeah dah boleh. tenx akk! xoxo HEHE
ReplyDelete